Artykuły

Wycieczka do Londynu

Londyn dzień 1
W dniu 18 czerwca 2022 o 1:00 w nocy wyruszyliśmy do Warszawy na Okęcie. Od 4 rano zaczęliśmy odprawę na lotnisku. Lot do Londynu odbył się zgodnie z planem. Po wylądowaniu na dworcu w Luton czekał na nas autokar i odwiózł nas do hotelu KingSolomon. Cały pierwszy dzień poruszaliśmy się metrem i pieszo. Jako pierwszy punkt programu zwiedziliśmy London Eye, później spacerowaliśmy w okolicach Westminster Abbey i Parlamentu.

Następnie przeszliśmy obok siedziby Premiera na Downing Street i budynku Gwardii Konnej, później spacerując przez St James’s Park dotarliśmy do Pałacu Buckingham, gdzie widzieliśmy królewskich gwardzistów. Następnie przeszliśmy do Chinatown, Picadilly Circus i Leicester Square. Przepyszną kolację zjedliśmy w Chińskiej dzielnicy w regionalnej restauracji, gdzie mogliśmy jeść tyle ile nasze brzuszki zmieściły i spróbować dosłownie wszystkiego. Dzięki temu mogliśmy posmakować prawdziwych azjatyckich smaków.

Spacerując przez plac Trafalgar przeszliśmy do linii metra i wróciliśmy do hotelu. Dziś wszyscy mamy do nadrobienia jedną nieprzespaną noc, którą spędziliśmy w podróży.