Artykuły

Wycieczka do Krakowa-Zatoru

W dniach 21-22 września 2022 roku klasy 5a i 5c wraz z wychowawcą Panią Moniką Żyśko-Gołębiowską, Panią Moniką Król i Panią Agatą Kruk wybrali się na wycieczkę do Krakowa-Zatoru ośrodka Western Cump i największego w Polsce Parku rozrywki-Energylandia.

Pierwszego dnia zobaczyliśmy Zamek na Wawelu, zwiedziliśmy Katedrę, Krypty Królewskie, podziwialiśmy panoramę miasta i dotknęliśmy serca dzwonu Zygmunta. Następnie przeszliśmy Traktem Królewskim na Rynek gdzie usłyszeliśmy hejnał z wierzy Mariackiej.Później obejrzeliśmy ołtarz Wita Stwosza. Następnie uczniowie mieli możliwość kupienia pamiątek. Kolejnym punktem wycieczki była indiańska Wioska WESTERN CUMP, gdzie czekała na nas pyszna i gorąca obiadokolacja.

Cała grupa została zakwaterowana w indiańskich namiotach Tipi. Była to dla nas niezwykła przygoda bo po raz pierwszy uczniowie z 18 mieli okazję przeżyć taką atrakcję w indiańskim stylu.

Następnego dnia obudziła nas piękna pogoda. Po przepysznym śniadaniu złotą kolejką przejechaliśmy do Energylandii. Po całodniowych szaleństwach na wymarzonych atrakcjach typu Hyperion, Zadra, Mayan, Tsunami Drop, Viking, Apokalipto, Aztec Swing i wiele wiele innych wyruszyliśmy w powrotną podróż. Do Lublina dotarliśmy w późnych godzinach wieczornych.

Monika Żyśko-Gołębiowska

autor publikacji | nauczyciel przedmiotu | wychowanie fizyczne

Jeden komentarz do “Wycieczka do Krakowa-Zatoru

• Wycieczka cudowna, dzieci spisały się na medal. Brawo 5a i 5c

Możliwość komentowania została wyłączona.