Artykuły

Wycieczka klas ósmych

Dzień trzeci
Trzeciego dnia wybraliśmy się do Skalnego Miasta. Podziwialiśmy niesamowite formacje skalne. Utrwaliliśmy wiedzę nabytą podczas lekcji geografii i biologii. Podróż zakończyliśmy wspólnym śpiewaniem w autokarze. W Lublinie znaleźliśmy się wieczorem. Dziękujemy wszystkim za wspólną przygodę!

Dzień drugi
Drugiego dnia zwiedziliśmy Pragę. Zobaczyliśmy zamek, przespacerowaliśmy się Mostem Karola. Interesujące opowieści Pana Przewodnika umilały nam zwiedzanie. Zapierające dech w piersiach budowle, pozostaną w naszej pamięci na długo!

Dzień pierwszy
Pierwszy dzień wycieczki rozpoczęliśmy zbiórką o godzinie 4:45. Po sześciu godzinach drogi, którą umilała nam gra na gitarze, zawitaliśmy do Wrocławia. Zwiedziliśmy kompleks Hali Stulecia, Wrocławski Ogród Japoński oraz Stare Miasto. Stolica województwa dolnośląskiego wywarła na nas ogromne wrażenie. Z uśmiechem na twarzach, zawitaliśmy do hotelu.

Opracowanie: Karol Zimmer, uczeń klasy 8

.SP18 Lublin

SP18 Lublin | Wizja szkoły. Naszym celem jest zapewnienie wychowankom edukacji oraz rozwoju na możliwie najwyższym poziomie. Wszystkie marzenia są związane z edukacją w nowej, lepszej szkole.