Artykuły

Klasa 3c na Roztoczu

W dniach 7-8 września odbyła się wyczekana wycieczka na Roztocze klasy 3c.

Pierwszym punktem programu było Zoo w Zamościu gdzie po sezonie, jako jedyni zwiedzający mogliśmy podziwiać różne gatunki zwierząt, na czele z przesympatycznymi małpami. Po przejażdżce meleksami po Starówce, udaliśmy się do Wioski Przygody Frajda, gdzie odbyły się zabawy i gry integrujące naszą i tak zintegrowaną klasę, oraz ognisko z kiełbaskami. Następnie odwiedziliśmy Krasnobród.

Wiele emocji wzbudził nocleg w schronisku młodzieżowym. Był to doskonały czas na pobycie ze sobą, gry planszowe, rozmowy i trochę wygłupów. Mieliśmy też okazję na poważne sprawdzenie swoich zdobywanych przez dwa lata umiejętności kulinarnych- śniadanie wykonaliśmy samodzielnie!
Drugiego dnia naszej wycieczki w programie znalazły się Szumy w Suścu, plażowanie nad Stawami Echo spacer po Zwierzyńcu, lody ,zakup pamiątek, wejście na wieżę widokową w Józefowie i krótki pobyt w Szczebrzeszynie.

Wracając bawiliśmy się w „bitwę na piosenki” z naszym kierowcą panem Sławkiem.
To był niezapomniany czas!